HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

• drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2009.06.13. 04:53 drgreen

6. Nap Sanur

2009.06.10.

Szobor a kertünkben
A szállásunk világosban sokkal szebb mint gondoltuk. A kert mesés. Mindenhol, virágok, növények, kis szobrok, csobogók, meg kis halastavak. Asszem ha egyszer kertes házunk lesz ilyet szeretnénk. Épülnek is a világ nyugati felén a Bali kert utánzatok kisebb nagyobb sikerrel. Kis útvesztőn keresztül jutunk ki a tengerpartra és csak úgy kapkodjuk a fejünket annyi a látnivaló. Jobbra kis imahely, balra valami templomkert szerű gyönyörűség, a járdán áldozat az isteneknek. (pici fonott kosárban, virágok) Az egész város, gondolom az egész sziget tele van ilyenekkel. A boltban, a járdán, az étteremben. És nem ám egy darab egy nap hanem kb. 3-4 óránként tesznek ki frisset. Eszeveszett. A Thai-ok is komolyan nyomták az imádkozást, meg az isteneknek tett felajánlásokat, de ez itt sokkal durvább. Kilépve a kertből a tengerpartra értünk.

Beach view
A part helyes, van szép homok majdnem fehér meg a hullámtörők miatt kis öblök, ahol hajók várakoznak a turistákra. Úton útfélen leszólítanak bennünket - Helló Mr. do you wanna boat? Cheap!, kicsit fárasztó a sok mister meg a sok boss. Kábé ezt a két megszólítást váltogatják. Csak hol hajókázni, hol az eldugott piacra, hol ebédre invitálnak hol pedig fuvarozni szeretnének bennünket. Komolyan nem lehet egészséges száz métert megtenni anélkül, hogy valaki nem Helló boss-ozna! Majd megszokjuk. A környék most is elég kihaltnak tűnik, olyan mintha előszezon lenne, vagy a gazdasági válság miatt lennének kevesen (ezt nem gondolom komolyan) vagy csak ez ennyire nyugis hely lenne? Ki tudja, majd kiderül.

Az egyik parti kajáldában megálltunk ebédelni, Én Fish and Chipset ettem mert ugye a mondás úgy tartja, hogy halat csak a tengerparttól 50 km-en belül szabad és kell is enni. Finom is volt. Melcsi Nasi Gorenget evett ez olyan dél kelet ázsiai kaja Csirke satay(pálcikára felhúzott, mogyorós csilis szószban megforgatott parázson sült csirkehúsi),  gombóc fried rice with chicken, a gombóc tetején egy tükörtojás. Én még nem ettem ilyet de jól néz ki. Melcsi szereti nagyon. Ebéd után megmártóztunk a tengerben meg napfürdőztünk egy fél órát. Nagyon meleg van nagyon süt a nap, és nem akartunk odapirulni már az első napon ezért bebújtunk a szobánkba lepihenni, amolyan délutáni szieszta féleség.

A szállásunk: Pollok & Lemayeur Inn Ketut

Hát bírnám ezt csinálni hosszú éveken keresztül ,de gondolom nem vagyok egyedül ezzel. Este Dunkint vacsoráztunk, meg videó Skypoltunk a srácokkal az irodában. Nagyon jó volt Őket látni.
Beszereztünk egy helyi feltöltőkártyás mobil kártyát amit fel is töltöttünk 100.000 INR ez kb. 2000 ft. Elvileg ez a pénz 300 MB mobil internetezésre lesz elegendő. Próbálkoztam működésre bírni de az istennek nem akart kapcsolódni. Holnap visszamegyek, megkérem, hogy derítsék ki milyen adatok kellenek a kapcsolódáshoz. Este még kiültünk a szállásunknál található Raggae (lehet nem így írják) bárba. Nagyon szép, és hangulatos. Egy raszta hajú helyi fickó nyomja egy szál gitárral a Bob Marley számokat. Hihetetlenül jó hangja van, élvezet hallgatni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.