HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

• drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2010.01.31. 20:06 drgreen

Szétcsúszás 2010 Chamrousse az odaút

Címkék: utazás franciaország snowboard

2010 Január 29. - 30.

Eljött a nap, hogy elinduljak életem első egész hetes Snowboardozására méghozzá a síelők által oly kedvelt Franciaországba. Előre úgy terveztem, hogy viszek majd Babzsákokat is magammal, de sajnos logisztikai okok miatt ez nem volt megoldható. Így utólag valszeg el sem tudtuk volna vinni, mert nagyon tele volt mindkét busz csomagokkal. Igen, buszról írok mivel a nagyon drága saját kocsi helyett inkább a csoportos buszozást választottuk. Aki nem volt még busszal ilyen messze síelni ne sok jóra számítson azon kívül hogy mindig vannak jó fej útitársak a buszon akik alkoholos italokkal barátkoznak az idegenekkel. Így busszal egyhetes síbérlettel és szállással 59000 Ft-ba fájt az egy hét. Ehhez terveim szerint még egyszer ennyi költőpénz társul + a közös Tesco vásárlás, az utazási biztosítás és a saját bevásárlás is még uszkve 20.000 Ft.

Este hét órára volt megbeszélve az indulás a Jászai mari térről amiből végül fél kilenc lett. Előzetes kalkulációk alapján 18-19 óra hosszú útra kell számítanunk. Kb. 4 óránként fogunk megállni fél-fél óra pihenőre. Az utóbbi pár nap többek között az utazás miatt és a váratlanul nagy megrendeléseimnek köszönhetően ( thx God! )nagyon kivette minden energiámat ezért jó esélyem volt rá, hogy tudok majd aludni a buszon. Hajnalban 2-3 órát majd reggel felé még 1-2 órát sikerült ebből realizálnom. Az elalvás lassan indult mivel nagyon jó volt a hangulat a busz hátsó traktusában ahol ültünk. Mi hatan indultunk neki ennek az útnak csak srácok (Zsolt, Tücsi, Kori, Gergő, Kék és Én), és hát van jó pár közös élményünk amiről órák hosszat tudunk sztorizni a többi utas nem kis örömére. Volt már vagy fél egy mire elcsendesedtünk.

Fél tíz magasságában Torinótól 50 Km-re megálltunk egy pihenőnél ahol zseniális olasz Latte-t ihattam. Mivel Én még sosem voltam Olaszországban nagyon jó volt élőben részese lenni egy nagy forgalmú olasz kávézó hangulatának. Az olasz nyelv gyönyörű, imádom hallgatni. A közeljövőben tuti vissza jövök a csajommal Itáliába pár hétre csak úgy kirándulni.

Már csak két helyen álltunk meg mielőtt elértük célunkat Chamroussban. Az út nappal napsütésben nagyon szuper volt. Főleg a havas hegyek közti szerpentineket élveztem. Mondanom sem kell, hogy egyre jobban összekovácsolódtunk a körülöttünk ülő és amúgy szolid útitársainkkal. Szegénykéim nem gondolták, hogy milyen 6 idiótával hozta őket össze a sors. 16.30 körül érkeztünk meg de legalább 2 órát kellett várnunk mire megkapta mindenki a szoba kulcsát. Innen még 2 óra mire eljutottunk a szobáig. Sajnos ez a része kicsit rosszul volt megszervezve. A szervezők magunkra hagytak, a buszsofőrök stresszesek voltak amit tovább fokozott, hogy senki nem tudta melyik épület a miénk, és hogyan fogjuk megtalálni azt. Hogy hogy nem sikerült. Kell majd pár száz métert gyalogolnunk a felvonóig de annyi baj legyen. Az apartman nem túl nagy viszont modern és szép is. A kötelező welcome drink elfogyasztása után megvacsoráztunk megkaptuk a síbérleteket és barátkoztunk kicsit szomszédokkal is. Kék ekkorra már kiütötte magát így öten folytattuk tovább a bulizást a ha jól emlékszem "taknyos varjú" nevezetű apartmanba ahol újabb welcome drink várt ránk és néhány útitársunk. Kb. 1 órányi beszélgetés után elsőnek léptem le, mert már alig álltam a lábamon és végre ágyban akartam tudni magam.

Remélem pihentető alvásban lesz részem és holnap igazán szétcsúszhatom magam :)

Képek is lesznek hamarosan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.