HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

  • drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2009.06.29. 04:31 drgreen

18.nap - Ágyban

Címkék: utazás indonézia bali seminyak

június 22 hétfő

Ma sajnos lázasan ébredtem, pedig az éjjel is vettem be rubofent. A mai napot sajna kénytelen leszek az ágyban meg a szobában eltölteni. Melcsi reggel elment a szupermarketbe bevásárolni, reggelit, meg a gyógyszertárba valami coldrex szerűt venni nekem. Továbbá nagyon aranyos volt mert vett nekem helyi újságot. Jól le alkudta :) Fogalmam sincs hogyan mikor rá van nyomtatva az ára, de neki sikerült. Épp elkezdtem olvasni mikor rájöttem, hogy az újság indonézül van írva és nem angolul, így csak a képeket meg hirdetéseket tudtam megnézegetni. Sajnos a mára tervezett jogosítvány elintézését is el kell halasztanunk. Nem nagyon akaródzik összehozni ezt a jogsit. A délután folyamán Melcsi ki ment a partra napozni, minek ült volna mellettem.
Kora este kisétáltunk vacsorázni, ami után már sokkal jobban éreztem magam, még az is lehet, hogy holnapra már semmi bajom sem lesz :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drgreen.blog.hu/api/trackback/id/tr471214814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása