HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

• drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2009.06.14. 16:14 drgreen

8. nap - Kicsi pihi

Címkék: utazás bali sanur

júni 12

A mai napunk elég nyugisra sikeredett. Reggeli a Raggae bárban :) Utána döglés a napon. Kicsit zavart, hogy a raggae bárhoz tartozó  nyugágyért pluszban fizetnünk kellet, nem volt elég a fogyasztásunk. Nem nagy tétel 40.000 IDR a két nyugágyért, de akkor is. Mindegy. Kettőig bícseltünk, aztán bejöttünk a nap elől a szállásra. Én dolgoztam, Melcsike olvasott tovább. Délután Ayu a szállásadó mikor elpanaszoltuk neki, hogy nem tudunk rendes kávét inni megkínált bennünket Balinéz kávéval. Ők itt a finomra darált kávéra egyszerűen ráöntik a forró vizet és állni hagyják pár percig. Tejet nem tesznek bele. Az adag kb. 1 deciliter. Kicsit megijedtünk, hogy milyen lesz, de ízre majdnem olyan mint a hagyományos kotyogós kávéfőzőben készült kávé. Az eddigieknél mindenképpen jobb. A kávé végét lassan kell inni mert az alján ott van a komplett kávé sár formájában :) Jól esett.

Balinéz kávé
Este elmentünk a tegnap felfedezett éjszakai piacra vacsorázni. Nagyon sokan voltak, úgy néz ki ez tényleg helyi piac. KFC szerű panírozott rántott csirkét ettünk. Az 5 darab csirkerész hozzá két adag rizs 23.000 IDR (460 Ft) volt és mondanom sem kell, hogy dugig laktunk belőle ketten. A vacsorához sárgadinnye shaket ittunk ami újabb 10.000 IDR-be (200 Ft-ba) fájt. Melcsi még megkívánta a satayt csak úgy nasinak 5 pálcika csirkehús 5.000 IDR (100 FT) volt. Speciel ez nem volt olyan finom, kicsit túl süthette az ember a húsit és megkeseredett rajta a páclé. Hazafelé még bementünk a Dunkinba nassolni majd jöttünk haza. A mai nap költöttük a legkevesebbet idáig, kaja, pia, szállás, napágy összesen 350.000 IDR (7.000 Ft)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.