HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

• drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2009.06.17. 14:57 drgreen

10 nap - Utolsó nap Sanuron

június 14

Helyi Ice Tea
Gyors reggeli a Dunkinban, ami ma kivételesen nem fánk volt, pontosabban nem csak fánk, hanem az ún. reggeli menü ami 10 óráig elérhető és 11.000 IDR-be kerül. (220 Ft)  A menü tartalmaz egy nagy bögre kávét (Amerika kedvenc kávéja, mondjuk Steve barátom San Franciscoban is erre a kávéra esküszik), meg egy fél Croiassant, sült tojással, salátával, felvágottal, majonézzel. (Na ez kibeb@szottul finom volt, rá kell jönnöm, hogy a majonéztől lesz a szendvics nagyon finom) Utána bedobtunk még 1-1 fánkot, így indúlhat a nap. Miután leadtuk az újabb adag szennyesünket a mosodában, kimentünk a Beachre, de nem a Mi part szakaszunkra hanem pár száz méterrel arrébb a drága Grand Bali Beach Hotel tengerpartjára. Vasárnap lévén a Mi szakaszunkon nagyon sok volt a helyi Balinéz ember, meg gyerek. Mivel vasárnap szünnap, ezért ilyenkor jönnek kicsit pancsolni Ők is. A mellettünk lévő part szakaszra viszont nem jönnek át, az olyan fehéreknek fenntartott hely. Szépen gondozott homok, tiszta part rész, és mivel ide hajók sem köthetnek ki ezért a víz is kristály tiszta, még a nyakig érő vizben is tisztán lelátni az aljára. Mondtam is Melindának, hogy kár hogy nem vettük meg otthon a Decathlonban a snorkelling felszerelést, most milyen jól jönne. Az egész sokkal-sokkal jobb mint 2-300 méterrel feljebb. Ilyenkor Sanuron még előszezon van, nem nagyon vannak turisták, így a nagy Grand Bali is  és a partja is üres. Nagyon jól éreztük magunkat kora délutánig kint voltunk a parton. Akkor is csak azért mentünk be, mert már látszódott, hogy ropogósra pirultam., meg dolgozni is kell egy kicsit. No meg össze is kell pakolni, ha holnap el akarunk menni Uluwatura.
Vacsora után felvettük a tiszta ruhát (Megint minden isteni illatú, kivasalva, még a zoknik is :D ) még beültünk egy sörre a Reggae bárba olyan búcsú képpen. Ma is volt élő zene amit élvezet volt hallgatni, ráadásul az egyik pincér srác is énekelt egy pár számot. Az egy sörből kettő lett és bizton beégett az emlékeinkbe a hely. Ha van lehetőségünk még visszajövünk ide az elutazás előtt 1-2 napra.
Sanur jó hely!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.