HTML

Drgreen és az Ő csodálatos világa!

Mind birkák vagyunk egy nagy farmon. Egy barika napjairól írok, mi történik vele miközben legelészik.

Friss topikok

• drgreen: Ja nagyon vicces volt. Csak az járt a fejemben, hogy "Eldől, eldől, eldől, és össze fog tőrni." De... (2009.06.22. 07:46) 13. nap - Bingin a sziklás part
  • drgreen: Lacikám, Örülünk, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy sikerült előcsalogatnunk a közös nyaralá... (2009.06.14. 16:22) Homestay

Drgreen

2009.06.24. 17:14 drgreen

17.nap - Seminyak

Címkék: utazás indonézia bali seminyak

június 21 vasárnap

Éjszaka bekapcsoltuk a klímát, ha már van. Próbáltam vigyázni, hogy ne csutkán menjen. 28 fok körüli levegőt fújt de ez is elég volt ahhoz, hogy megfázzak. Sose idáig még nem sikerült megfáznom klímától, pedig volt részünk benne Thaiföldön is többször. Reggel még nem voltak tünetek, csak, hogy a bal fülem egy kicsit fájdogál. Gondoltam elaludtam. Házigazdánk egyik alkalmazottja Pudu készített nekünk reggelit ami 4 szelet pirítóst, hozzá margarint és 4 mini banánt jelentett. Sajna kávé nincs majd talán holnap. Nem baj megettük, finom volt, pont jó hogy elinduljunk kávézni. Mielőtt elindultunk volna még beszéltünk a házigazdánkkal, hogy szeretnék robogót bérelni és hogy mennyire para a jogsi hiánya itt. Hát eléggé az, de nem baj Hétfőn elmegyünk együtt a rendőrségre segít nekem megcsináltatni a jogsit ami 30 napig érvényes. Árban úgy tudja hogy olyan 350.000 rúpia + a transzport a rendőrségre még kb. 50.000. Az útikönyvünkben 150.000 szerepel és ez így több mint a duplája. Nincs mit tenni robogó nélkül vagy elkopik a lábunk, vagy taxiznunk kell sokat. Akkor holnap megyünk elintézzük.
A fő utcán indultunk el, de most déli irányban, megnézzük arra mi van. A milliónyi üzleten kívül semmi az ég világon. Az első lehetséges letérőnél lefordultunk a part felé, mert már nagyon untuk a sok boltot. Végül a parton egy olasz étteremben tudtunk főzött kávét inni. Nem volt rossz. A kávé után kisbolt, majd irány a part.

Seminyak partja olyan mint minden délkelet ázsiai tengerpart. A nagybátyám szerint minden tengerpart egyforma és ha lesarkítjuk a dolgokat akkor igaza van. Hotelek, nyugágyak, pálmafák, tenger, homok. Szóval Seminyak egyben különbözik társaitól, hogy itt fekete a homok. Felületesen megvizsgálva sötét barna olyan mint otthon a "vizes" homok, de kicsit mélyebben tényleg fekete. A napsugárban pedig annyira csillog mint egy diszkógömb. Szóval érdekes. Béreltünk két napágyat 20-20000 rúpiáért, és egész nap a parton hevertünk, meg néha azért bementünk fürdeni is. Kora délutánra már túl voltam az 50. tüsszentésemen és már vagy 3 csomag pzs-t elhasználtam. Mivel nem éreztem rossznak a közérzetemet ezért allergiára gyanakodtam. Este a tengerpart után elmentünk egy gyógyszertárba, vettünk orrcseppet meg tablettát is.
Napközben a parton egy éttermi kalauzban kinéztem, hogy van indiai étterem kettő is Seminyakon. Mivel Kuala Lumpur óta nem ettünk jó indiai kenyeret ezért felkerestük az egyik éttermet. Sajna nem volt szabad asztal ezért megnéztük a hozzánk közelebb esőt. Ebben az étteremben minden vasárnap este "buffet" van ami azt jelenti, hogy bizonyos ételekből 66.000 rúpia/fő árért annyit eszel amennyit tudsz. Mi mégsem ezt választottuk, hanem A la cart rendeltünk, Rotit, purit, naant, meg hozzá Curry csirkét. Nem voltunk még két különböző országban ahol ugyan azokat a mártogatókat kaptuk volna a kenyerek mellé. Egyedül Szingapúr és Malajzia között véltünk felfedezni hasonlóságot viszont itt a kenyerek különböztek. Jól belaktunk összesen 120.000 rúpiából ami a jelen utunk során komoly kis tételnek mondható. Mindegy egyszer élünk, finom volt :)
Visszatérve a szobába Melcsi diagnosztizálta a lázamat, így desszertként még bedobhattam egy rubofent és mentem az ágyba kifeküdni a megfázást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.